Thursday, April 30, 2009

Rupanya aku bukan sorang~

"Jangan tertarik kepada seseorang karena parasnya sebab keelokan paras dapat
menyesatkan. Jangan pula tertarik kepada kekayaannya karena kekayaan dapat
musnah. Tertariklah kepada seseorang yang dapat membuatmu tersenyum, karena
hanya senyum yang dapat membuat hari-hari yang gelap menjadi cerah. Semoga kamu menemukan orang seperti itu."

Hari ini ada yg tegur aku nampak happy..Aduh..happy??Dlm hati aku hanya Tuhan aje yg tau...Sakitnye bila aku telan semua ni. Tp xperla, kalau org bahagia dgn apa yg aku kene rasa, aku rela. Cuma, mungkin sekali sekala aku xlarat nk pikul. Aku cuma manusia biasa. Yang masih waras akalnya. Yang imannya cuma setipis kulit bawang. Thanks Maytem n Intanku..Alhamdulillah..berjaya sudah kamu didalam MSc korang..Tinggal aku aje yg masih didlm kegelapan..InsyaAllah..aku juga akan berjaya..Amin
Astaghfirullah....

1 comment:

  1. awak,biasala hidup ini penuh dengan cabaran dan dugaan.semua itu tiada siapa yang dapat menolong mahupun m'bantu,cuma diri kita saja yang perlu hadapinya dengan setabah-tabahnya.yang penting sekali awak jagalah kesihatan awak tu jangan paksa diri dan janganlah lupa kat saya yang selalu menunggu kehadiranmu.

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers