Sunday, February 8, 2009

MATAHARI CANNOT SLEEP



Tataula knp..aku payah nk tdo skarang neh.Nk kata byk keje sgt tuh.Mebi la jugak..Once again, aku tersyok sgt bc yg aku pinjam dr IRC tuh..Tp ari nih ahad.Kire kakak Nicha xkan kol aku pepagi bute dgn suara gedik dia tuh yg kacau aku.Bile aku bgn, carik spek mata lak xjumpa.Dia bleh plak amik alih tugas mama dia, tlg berleter kat aku.Geram jer aku.Pastu,byk plak citernye.Citer psl dia pegi tunggang kuda, cite psl adik baby dia nangis takut naik kuda.Citer psl next week pun nk pegi lagi.Pastu bila adik dia nk ckp plak,berebut plak dh.Last2,aku pun xpaham apa yg si baby bucuk Danish ckp.Huhuhu.Dia asik tanya, Acu dgr tak ni.Aku yerkan je la.Dia skolah ari ni.Pg smalam dia kol semata sbb Wan suruh kol katanya..Suruh tanya Acu dh sihat ke belum.Tp dats time, dia ckp kat aku ayah ngan mama tuka no br.Dia siap dh ingat no tel depa.Bg aku Alhamdulillah, otak depa ligat.Kakak aku bg dia mkn Examo yg kaler biru ngan ijau sejak dia tadika.Doesnt mean dat its the main reason her memory is good.But then, it just a good try.K lah..nk tido..

1 comment:

  1. bes dpt anak buah yg comel cm nisya ngan danish.

    jeles sebentar sy.

    dn lg bes bile anak buah tuh nk ckp ngan kite..

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers