Thursday, February 5, 2009

Sindrom malas menulis dan boikot IRC :P

IRC rules effective Jan 2009
Mungkin xramai yg th penyakit mcm ni pun ada. Tp jgn tatau, ada dowh.Skarang, sbb aku boikot IRC, aku dh jd malas giler nk kesane. Apa kes nk suh aku pakai pakaian stended bagai..xkuasa den aih..Smalam aku masuk sana carik kwn aku yg mmg keje sana pun nk sound2 aku..aii..sabar je la..dh la aku mmg sakit jiwo ngan pak gad. Ditambah lak lagi mcm ni..
Dh bukan main lama aku duduk sini, xpenah la plak dibuatnye ada rules cenggini. Xkan la nk pakai bj kurung ngan sport shoe plak dh..xke aneh tuh namanya..Even kwn aku yg laki pun pandai ckp.."Pelik betul bila aku nampak bdk pompuan pakai bj kurung ngan sport shoe". Huhuhu..Tp smalam masa aku test pak gad tuh nk tgk dia sound aku ke tak masa aku pakai kasut nampak jari sikit, ilek plak dia. Mebi sbb kain aku labuh kot. Entah la den, kekadang aku dh rasa rules yg dibuat tuh membebankan sampai ke tahap student tanak ke IRC lg dah.
Jdnye, aku pun lepak je la kat bilik.Kononnye nk tulis kat dlm bilik la..Tp sampai skarang belum bergerak lg logbook aku. Aku duduk kat bilik, asik me'research' aje..Seronok pulak bila bc topik aku tuh.Tp aku dah terlajak topik dh..kui kui kui.. siap ada algorithm yg aku pun xpaham..ada vector2 bagai..huhuhu..Bleh tahan je la susahnye -_-"..pastu ptg ingat nk g jln2 or jog around the lake. But then, ujan la plak..saje je nk menggalakkan aku suh tdo..Seb baik kuat iman..
So, sekarang mcmana..nk kemana aku??Lepak opis PG?Arghh..aku malas ke sana sbb bising. Nk study ke nk borak ntah..
Nk tulis tgn nih, mmg aku lemah dr aku kecik lg. Siap cikgu aku sindir tulisan aku mcm Doktor. Ahaha.Aku rs kang cikgu aku mesti ingat aku dh jd Dr betul2.Tp xleh la cikgu, sy takut darah..: Tp takpe, aku akan jd Dr lain. Dr matahari, Phd. waa...(berangan sambil sengih2)..k lah..sambung menulis..Supervisor aku ckp nk tgk yg bln 2..huhuhuhu..So, report for past 4 days + today...cayuk~~

2 comments:

  1. aku pun dh terpengaruh ngan ayat2 mung. aku siap ckp kt org lain lagi tuh..mmg xkan ade org la gi IRC nnt

    ReplyDelete
  2. Uhuk..jgnla sampai terpengaruh.Lainla kalo dh kes aku ni.Sbb aku mmg lepak sana hari2

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers