Monday, September 5, 2011

A K U M A S I H B E R N A F A S (Chap 0)

Ya Allah, aku still lg dpt hidup thn ni...Mmg agak siot kan bila bc ayat aku..Tp actually itula yg slalu ada dlm pkran aku. Hanya aku yg th knp. dh agak ramai & dh lama org suruh aku share. Tp berat tgn nk menaip..Mungkin sbb malas, mungkin sbb aku bosan bercerita atau mungkin sbb terlalu berat nk dluahkan.

But then, skarang aku tgk ramai org xbersyukur, ramai yg mengeluh, dats y aku br nk bukak mulut menaip kisah ni.

Insyaallah, aku akan taip sampai abis...bcla, fikir2kan la..jdkan teladan, jdkan sempadan. Ingat, xsemua org bertuah dlm dunia ni..


2 comments:

  1. salam sister! good dah aktif balik blog...jgn lah sedih2 kan dan ada new life...share ttg baby.

    ReplyDelete
  2. Kak ina..its been soo long. Camne baby? cer citer..cer citer..hehe

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers