Tuesday, September 27, 2011

M O O D Y~

Bismillahirrahmanirrahim...

Giler ah..Rasa tertekan bila aku asik tak sihat. Memacam aku terpk. Mcmana nk jaga anak kalau diri sendiri asik x sihat. Sian kat En suami bila terlalu byk bersabar dgn aku. Asik kene jg aku yg asik sakit. Abis duit beli ubat. Huh.. Most of the time mmg dia yg menjaga aku. Pastu nk kene jg bb lagi. Aku sampai skarang xleh duduk lama. So, dia la yg melayan bb yg semakin melasak. Stress. Mmg sgt2. Kesian kat En suami. Dia blk rmh, sapu rmh, jemur kain, buat keje itu ini sbb aku xmampu buat itu semua. Ya Allah. Mmg sentiasa sedih rsnya. Bb plak, mmg xdpt asik nk bermanja dgn aku. The only thing yg buat aku blh buat hanyala memasak. Itu adalah sesuatu yg buat aku bertenang & seronok. Even aku msk menda yg xder sapa pun akan mkn.

Aku th aku perlu sabar. Usaha & kemuadian tawakal. Bak kata Intan, cubalah rawatan alternatif. Dan skarang itula yg aku buat.


No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers